eMag

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Desene animate:X

M-am bucurat ca un copil mic cand un bun prieten mi-a pus in fata ecranului amintiri despre desenele animate ale copilariei. Nu-mi aduc aminte prea bine toate detaliile: numele tuturor personajelor, desfarurea completa a actiunii, insa imi aduc perfect aminte de cat de fericita eram in vremurile acelea, cat de entuziasmata eram sa vad inca un episod sau cum stateam cu sufletul la gura asteptand urmatorul desen. Am frematat cand am revazut asta-seara cateva secvente din "Strumfii - the smurfs" sau cand am vazut cateva imagini cu Sandy Bell si Galaxy Rangers. Aproape pentru fiecare desen am asociata o anumita scena din copilaria mea pe care mi-o aduc aminte de parca s-ar fi intampla acum putin timp.
"Galaxy Rangers" sau serifii care se plimbau prin univers dupa cum mi-i aminteam eu. Am cautat atat de mult numele acestui desen si tot nu gaseam, noroc cu Duku ca mie mi-ar fi trebuit ceva mai mult ajutor pentru memorie. Cred ca aveam in jur de 5 ani cand ma uitam la ei; de cele mai multe ori ma uitam si tata statea pe langa mine si asa o asteptam pe mama acasa.
"Captain Planet"... Eroul copilariei mele; Captain Planet si "planetarii" erau pe departe favoritii mei. Ajunsesem in clasa a 12-a sa ma grabesc spre casa dupa ce terminam orele ca sa pot prinde un episod. Recunosc ca nu mai eram chiar atat de fascinata, insa am ramas placut impresionata de caracterul lor educativ.
"Sailor Moon". Aparuse pe TVR 1 cand eram in clasa I si starnise o adevarata nebunie; cel putin in clasa mea:). Stiu ca daca ratam vreun episod era o mica tragedie si regret si acum ca spre sfarsit nu mai reuseam sa-l vad integral (nu-mi aduc aminte exact de ce). Am revazut impreuna cu o prietena cateva episoade la orele de info in clasa a 12-a.
"Strumfii". Nu-mi aduc aminte prea bine ce se intampla in lumea strumfilor, dar stiu ca erau piticii aia albastrii si simpatici foc. Primisem intr-un timp numele de "strumf" de la matusa mea si de asta imi era tare drag:).
Sandy Belle, Testoasele Ninja, Tom&Jerry, Looney Tunes erau de asemenea o nebunie pentru mine. Imi aduc aminte si de un desen animat pe care-l vedeam pe RTL1 cu o tipa care juca volei, si de Flinstone sau Pinky&Brain pe care ii vedeam pe Pro Sieben (din pacate n-am invatat nicio boaba de germana). Si probabil mai sunt cateva desene pe care le-am omis acum, dar care mi-au inseninat copilaria.
Aah, sa nu uit. Toata lumea imi spunea de "Viata cu Louie"... Ei bine, pana la 20 de ani, nu am vazut niciun episod din acest desen. Daa...daa, stiu, mi-am ratat copilaria, dar timpul nu-i pierdut;).
Desenele astea sunt mai mult decat niste desene, sunt fragmente din copilaria noastra. Sper ca v-am starnit cateva amintiri frumoase. De fapt, pentru post'ul asta ar trebui sa-i multumesc lui Duku; daca nu mi-ar fi adus el aminte probabil nu as fi ajuns sa scriu.>:D<

3 comentarii:

  1. eheeeee :D... ce vremuri, Sailor Moon cu Mascatul in frac :))), Dragon Ball Z cu Songoku... Strumfii, Tom&Jerry si altele si altele... ce vremuri... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeeey! Unde sunt Sailor Saturn, Uranus, Neptun si Pluto????

    RăspundețiȘtergere
  3. Andrei, daca vrei neaparat, discutam si despre celelalte Sailor:):D... Alte desene de adus in prim-plan?

    RăspundețiȘtergere